Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

niedziela, 15 listopada 2009

Zapomniane recenzje

Dość długo myślałem i wymyśliłem, że nie będę czytał drugi raz książek, które były ciekawe, jednak przeczytałem je parę miesięcy temu. Dość długo czytałem zanim "wymyśliłem" tematykę tego bloga. Zainteresowałem się inteligencją emocjonalną, umiejętnościami interpersonalnymi, "uwodzeniem", psychologią... no tego było naprawdę sporo. Przedstawię Wam pokrótce jakie tytuły przeczytałem.
A nie chcę spisywać opisów ze sklepów internetowych.
Do tej pory książki, które "zasługują" wg. mnie na przeczytanie należą:
30 minut dla osiągnięcia sukcesu metodą COACHINGU - Eva Kaminski  książka do przeczytania w 30 minut jak inne z tej kategorii,
jeśli ktoś szuka szybkich informacji i rzetelnych, a nie ma czasu się tym zająć lub po prostu chce mieć "rozeznanie" w temacie ta książka, jak i cała seria jest dla niego. Znajdzie w niej jak działają coachowie "życia" :) i sam będzie potrafił sobie pomóc.
Po za tym kolega tak się zaczytał w którejś z serii, że zamiast wysiąść na przystanku autobusowym dojechał na zajezdnię :)
Jak słuchać by ludzie do nas mówili  - Mary Hartley tytuł mówi o inteligencji interpersonalnej, w świetny sposób książka podpowiada jak zmienić swoje zachowanie, mowę ciała, "by ludzie do nas mówili"
 







Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi - Dale Carnegie - książka KLASYK! Obowiązkowa, jeśli chodzi o poprawę umiejętności interpersonalnych! Jest ponadczasowa! Przytoczę jeden cytat:
Książka Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi ukazała się w 1937 roku w niewielkim nakładzie 5 tysięcy egzemplarzy. A i tak zarówno Dale Camegie, jak i wydawnictwo/ Simon & Schuster, obawiali się, że nakład jest zbyt wysoki. Jakież byfo ich zdziwienie, kiedy książka rozeszła się błyskawicznie i nawet intensywne wysiłki drukami nie zdołały zaspokoić wdąż wzrastającego popytu. Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi okazała się bestsellerem wszechczasów. Poruszała ludzi i wychodziła naprzeciw ich oczekiwaniom. Ciągła sprzedaż i wciąż nowe wydania dowodzą, że popularność ta nie była tylko przejściową modą okresu po wielkim kryzysie. Niemal w pół wieku po ekonomicznym krachu książka nie straciła na aktualności.  Dale Camegie zwykł mawiać, że łatwiej zarobić milion dolarów niż ukuć nowe powiedzenie. Tytuł tej książki stał się niemal przysłowiem. Cytowano go, parafrazowano i parodiowano w niezliczonych tekstach, od politycznej satyry do powieści. Książka zaś została przetłumaczona niemal na wszystkie języki świata. Kolejne pokolenia odkrywały ją na nowo i każde odnajdowało w niej swoje prawdy. Narzuca się więc pytanie: po co poprawiać książkę, która sprawdziła się już wielokrotnie? Dlaczego igrać z sukcesem?
 źródło: peb.pl :)
30minut nauki Zarządzania czasem dla ludzi chaotycznych - Lothar j. Seiwert, Horst Muller, Anette Labaek-Noeller  - książka w sam raz dla mnie :) nie wiem jak inni ludzie, jednak ja mam problemy z zarządzanie sobą w czasie, chciałem się czegoś o tym więcej dowiedzieć i ot kupiłem ta książkę, warto a koszt mały!
Jeśli chodzi o zarządzanie czasem to powstała fajna książka, składająca się z elementów optymalizatora życia, o którym pisałem na blogu.





100 kroków do szczęścia - Josef Kirschner - Kwintesencja rozwoju osobistego, gdybym ją najpierw kupił (akurat ją dostałem :)) nie czytałbym innych, jednak blog jest o książkach a nie o rozwoju osobistym i motywacji :D







30 minut dla większej kreatywności - Helmut Schlicksupp to pierwsza książka z serii jaką przeczytałem :) już nie pamiętam o czym była dokładnie, jednak ona właśnie sprawiła, że kupowałem inne z tej serii. Co jest fajne w tej serii nie piszą jej "zwykli" ludzie tak jak e-booków tylko osoby prowadzące poradnie, psychologowie



 


30 minut dla inteligentnej riposty - Stephane Etrillard  czy było w niej coś z inteligentnej riposty? Mało z niej zapamiętałem :) więc pewnie nie :)








Nawyk Samodyscypliny - dr Neil Fiore - perełka, ta książka jest świetna! Pokazuje jak zacząć zarządzać sobą w czasie, rozdrabnia problem na małe kawałeczki przez co wydaje się on łatwy do pokonania. Zdecydowanie polecam jak ktoś chce zacząć działać a, tak jak ja, odkłada zrobienie czegoś na przyszłość. Kurcze nie ma czasu na odkładanie czegoś w czasie!






Mistrz Ciętej riposty - dr Lisa Frankfort, Patrick Fanning cóż chciałęm kupić książkę, gdzie znajdę "gotowe" ostre odpowiedzi na "ataki" ze strony ludzi, nie znalazłem tego, jednak książka ma coś w sobie :) jest tania i szybko się ją czyta.








Związki - cóż kupowałem te książki aby znaleźć sposób na przełamanie "monotonnośći" i nudy w związku - jedno WAM napiszę i weźcie sobie to do "serca" CO PRZECZYTACIE POSTARAJCIE WDROŻYĆ W ŻYCIE!!!(wtedy Wam pomogą te książki).
Nie tylko Hot Sex czyli jak stworzyć szczęśliwą parę - Tracey Cox - tą akurat kupiłem na allegro, nie ma jej w mojej ulubionej księgarni SELKAR :) - swoją drogą jednak z tańszych, jednak nie chcę mieć konta na kilku tylko dlatego, że akurat tam książka kosztuje 2zł mniej niż w Selkarze :)




Introwertyk i ekstrawertyk w sidłach miłości - dr Marti Olsen Laney z mężem - książka ukazująca różnice w charakterach ludzkich, bardziej dała Mi do zrozumienia kim jestem intro- czy ekstra-wertkiem (wyszło, że pół na pół :D) Dobry tytuł jeśli chodzi o związki.







Ożywcie Swój związek - Albertine i Chrisophe Maurice - ją również zakupiłem na allegro :) Sporo ciekawych informacji i porad na temat polepszania związku. Polecam Ci jeśli masz problemy ze związkiem.








101 kreatywnych randek - ebookChcę to mieć:
Obecnie "choruję" na ebook książkę 101 kreatywnych randek. Nie wiem kto ją stworzył jednak po opisie wygląda zachęcająco, dodatkowo dostanę kilka dodatkowych ebooków...oczywiście o randkach:). Z innych podobnych tytułów wiem, że warto przeczytać (może wkrótce recenzja?:)). Często nie widzimy tego co proste i oczywiste i szukamy wycieczek do Egiptu czy Tunezji na randkę :) Nie powiem pojechałbym tam. Jednak wcześniej chcę wykorzystać wiedzę i porady zawarte w tym ebooku.
źródło: http://kochamy.pl/



 

Rytuały dla dwojga - Claudia Hartmann jaki tytuł taka książka, sposoby na przerwanie monotonii w związku i rutyny:)







Hot Sex - Tracey Cox - też z allegro ją kupiłem, zamiast czytać Bravo Girl można przeczytać tą książkę, znajdzie się w niej trochę informacji dla "początkujących" jak i już "praktykujących" :)








Sekrety kobiet - dr Barbara De Angelis - tylko ciiiicho też allegrowy nabytek :) Książka w rzeczy samej o sekretach kobiet i ich różnicach w myśleniu... :) nie że z opóźnieniem, tylko w postrzeganiu związku, miłości, partnerstwa i wiele innych. Dobre dla każdego faceta!








Seksualny klucz do kobiecych emocji J.D. Fuentes  - dostała się w moje ręce dość dawno. Zaczytałem się w niej dość długo, jednak coś spowodowało, że nie doczytałem. Każda kolejna próba przeczytania kończyła się fiaskiem. Aczkolwiek z czasem zrozumiałem, że w książce chodziło o NLS, uwodzenie głosem. Tworzenie słowami obrazu podniecenia w głowie kobiety.
Napiszę jeszcze o książce Piotra Pytona, bo tam opisano NLS... i nietylko.











Others :):
Jak uczyć się szybko i skutecznie - Christian Drapeau - jeśli chce się ktoś zaznajomić z szybszym przyswajaniem wiedzy, a nie chce iść na kurs szybkiego czytania, to ten tytuł w zupełności wystarczy aby polepszyć swoją efektywność w nauce! Znajdziecie ty informacje na temat działania mózgu, szybkiego czytania, relaksacji itp.
Sztuka bycia towarzyskim - Jeanne Martinet  - jeśli ktoś chodzi na bankiety :) polecam. Polecam też jeśli ktoś boi się odezwać i otworzyć ja... ust do rozmowy z obcymi na imprezie. Jednak ekspercka to ona nie jest :)

Sztuka bycia atrakcyjnym - Kevin Hogan - to link do drugiego wydania, ja czytałem pierwsze (granatowa okładka), cóż rozczarowała mnie ta książka (po lekturze stron o uwodzeniu), wiedziałem już to co czytałem.
Klucz do EQ tesety inteligencji emocjonalnej - Ray Johmson hmm książeczka raczej dla rozrywki, mamy kilka symboli i które w danej chwili (dwa) nam się podobają znajdujemy w książce i czytamy opis naszego "charakteru"








Efekt Motyla - Kamil Cebulski (Złote Myśli w promocyjnej cenie: dn. 25.1.2010) w Selkarze jest audiobook (selkar) - Książka dość motywująca, a oprócz motywacji do działania  ukazuje "mini-biografię" autora oraz jego drogę do sukcesu. Jeśli coś zarabia można to "skopiować"? :) Polecam początkującym e-biznesmenom :) Autor założył firmę w wieku 16 lat (na mamę ;))






Truskawkowy Milioner - Robert Maicher (ZłoteMyśli w promocyjnej cenie 25.1.2010) j.w. (selkar)- o truskawkach też było :) Tu droga do niezależności finansowej była pełna wrażeń :), od sprzedawania części do roweru przez zbieranie truskawek do biznesu ze sprzedażą witryn. Warto przeczytać chociażby dla podłapania pomysłu na siebie :) Ja miałem wrażenie, że to nie są polskie realia gdy czytałem pierwsze rozdziały :) dopiero później się zorientowałem, cóż pewnie tak czytałem :)





Czy coś jeszcze przeczytałem w tym roku? Cóż możliwe :) było tego dużo!
Czytaj! Rozwijaj się! Bo to zajebiste :D

0 komentarze:

Prześlij komentarz