Książka "Marketing w Internecie. Jak najlepiej wykorzystać sieć w sprzedaży produktów i usług?" autorstwa Pauline Bickerton, Matthew Bickerton, Upkar PArdesi. Książka dość "stara" bo wydana w Polsce w 2006r., a oryginalnie anglojęzyczna publikacja w 2000r. w Wielkiej Brytanii. Jeśli ktoś pamięta jak wyglądały połączenia Internetowe w 2000r. w Polsce przyzna mi rację, że GWP wydało ją w odpowiednim momencie :). Jeśli ktoś się interesuje marketingiem, to może zauważyć trend, że wykorzystanie "go" w internecie stało się dość popularne ostatnimi czasy. Zauważyłem nowe "twarze" (bloggerzy) piszące właśnie w tym temacie.
Wracając do książki mimo pewnych przestarzałych treści dotyczących internetu ta książka to kompendium wiedzy o dziedzinie marketingu z wykorzystaniem w Internecie. Polecam ją każdemu kto dopiero "wchodzi" w tą dziedzinę i zaznajamia się z "prawami" marketingu.Gdybym miał opisywać wszystkie zalety nie starczyłoby mi tu miejsca bo rozstrzał informacji jest naprawdę pokaźny, jest ona świetna dla e-commerce'owców, którzy kupują szkolenia czy tracą czas na szukanie informacji, jakie mogą znaleźć w tej książce. A informacje w niej zawarte czyta się naprawdę szybko, jest ona napisana w prosty i przyjemny sposób.
Jednym z minusów są "przeterminowane" treści m.in. ta opisująca internet (jak wiemy w 2000roku mało kto w Polsce miał Internet :D), takie minusy znajdzie tu każdy, jednak walory edukacyjne tej publikacji niwelują te "stare" treści :)
Mogę tak pisać i chwalić, jednak sam się przekonaj czy warto ją przeczytać.
P.S. Szukaj w bibliotekach oraz na allegro, nie widziałem jej w księgarniach.
P.S. 2 Ciężko tak pisać po przerwie, ale pierwsze koty za płoty :)
0 komentarze:
Prześlij komentarz