Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

piątek, 25 grudnia 2009

Amerykańska "kanapka z masłem orzechowym" yy szarlotka "7"


"American Pie presents The Book of Love" reżyserował go John Putch , w tym przypadku to jest nie ważne, czy znam jego filmy :)
Po niepodobających mi się kontynuacjach tej komedii powstała kolejna już siódma część o podnazwie "Księga miłości" i....

Humor wrócił, podszedłem trochę  z dystansem do tej części. Myślałem, kurcze to już 7-mka, co może się wydarzyć smiesznego..................
I już pierwsza scena jest śmieszna, a każde kolejne równie dobre!!
Ta część wróciła mi wspomnienia z części pierwszej :)
Powiem, że jest dużo śmiechu i humoru... Po pewnych wydarzeniach w szkole, główny aktor znajduje już LEGENRADNĄ księgę "The Bible" :). Tak tą księgę o której w pierwszej części chłopaki się dowiedzieli :) i znaleźli.
Nie chcę psuć smaczku oglądania tej komedii ;p

Mam jednak małe "ale". Film rozkręca się jednak w pewnym momencie akcja "idzie" za szybko. Przez co film staje się chwilami nudnawy. Jednak to się zaczyna pod koniec :)
 W końcu chodzi o to by zaliczyć :)
Miłego oglądania!
Źródło: filmweb

0 komentarze:

Prześlij komentarz