Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

środa, 23 grudnia 2009

Myśleć jak milionerzy

"Myśleć jak milionerzy" - Kamil Cebulski
Ta książka przewróciła do końca mój system myślenia. Sprowadza ona na ziemie ludzi myślących o biznesie czy e-biznesie (biznesie poprzez internet), żyjących z myślą "nie mam pieniędzy na start".
Książkę czyta się bardzo szybko, polecam zrobić to 2x (dobrze jest wziąć do pociągu :)).
Wcześniej myślałem,
że Kamil chce po prostu być jedną z osób, które piszą książkę, aby mieć dodatkowe źródło dochodu pasywnego (co w żadnym wypadku nie jest złe), jednak pomyliłem się. Książka bardzo pomaga w myśleniu i działaniu, aby założyć firmę czy ruszyć cztery litery i poszukać inwestorów, czy dowiedzieć się jak założyć firmę. Nie jest to kompletny podręcznik, autor raczej pokazuje dobre postępowanie człowieka, który rozkręcić chce interes.

"MUSISZ MIEĆ BIZNESPLAN" - to mi zostało w pamięci już po początkowych rozdziałach, nie myślałem o tym wcześniej, a teraz zacząłem bardziej intensywnej, co prawda mam pewne obawy, że nie podołam, jednak takie myśli będą zawsze.
Autor pokazuje dużo błędów i przykładów jeśli chodzi o zakładanie czy prowadzenie firmy:
- nieznajomość prawa obowiązującego,
- niechęć pójscia do ZUS i spytania się o składki,
- brak biznesplanu
- odkladanie dzialania na później.
i wiele innych przykładów "z życia wziętych".
W książce znajdziemy mnóstwo przykładów, praktyczne porady i doświadczenia jakie spotkały innych ludzi na drodze do "sukcesu".
Tytuł spodobał mi się bardzo, Kamil nie "słodzi" o dążeniu do sukcesu (czyli pisze fajne rzeczy, które sprawiają, że motywacja wzrasta a człowiek nie robi z tym nic, przez co  czyta następną książkę o rozwoju osobistym). Przez treść książki chce pokazać i jakoby nauczyć dobrego i "zdrowego" podejścia do biznesu. A sam tytuł dotyczy raczej zmiany myślenia, zmiany swoich filtrów...a z jakich na jakie?? Przeczytasz w książce ;p

P.S. Książka została wydana w dwóch wydawnictwach Złote Myśli (kolor okładki niebieski) oraz przez Fundację Kamila Cebulskiego Business Education (w kolorze zielonym).
Zresztą zielony jest jakby ulubionym kolorem autora:
Nie wiem czemu :) podobno zielony mniej razi w oczy i jest kolorem uzdrawiającym.





Książkę można kupić (gdybyś nie znalazł e-booka ;p): Księgarnia  lub  Złote Myśli
P.S.S. Kamil napisał jeszcze "Efekt motyla", którą czytałem, więcej o niej w tym wpisie:zapomniane recenzje.

0 komentarze:

Prześlij komentarz