Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

środa, 30 grudnia 2009

Biedny ojciej bogaty

Bogaty ojciec biedny ojciec Kiyosaki Robert T., Lechter Sharon
Książka napisana dość "miłym" językiem :)
Jest to jeden z "produktów" pana Kiyosakiego. W zrozumiały sposób przekazuje czytelnikowi jak myślą bogaci i biedni.
Jest to jakoby historia "z życia wzięta".
Człowiek ten opisuje
"swoją" historię, jak się uczył być przedsiębiorczy. W dość wyraźny sposób ukazał "obraz" człowieka bogatego "bogaty ojciec", ale nie tego bogatego na pokaz.
Nie powiem, że książka nic mi nie dała, zapamiętałem z niej wiele, a najbardziej sformułowanie: "aktywa - to co wkłada pieniądze do Twojej kieszeni, pasywa to co wyjmuje pieniądze z kieszeni" czy coś w podobnym tonie :) Aktywa muszą wkładać Ci więcej niż zabierają pasywa :)
Nie chcę nazywać autora "ojcem" inteligencji finansowej, jednak wiele wnoszą jego książki do tego tematu, jak i do zmiany myślenia ludzi.
Człowiek "ma głowę na karku" stworzył gry edukacyjne, coś na miarę "Monopolu" (jednak koszt jest spory), gdzie gracz ma za zadanie wydostać się z "wyścigu szczurów".
Moim zdaniem jest to dobre na początek! Zabierałem się za czytanie "Kwadrantu przepływu pieniężnego" jednak odniosłem wrażenie, że to samo czytałem w w.w. książce.
Obecnie mam wrażenie, że cały projekt edukacji finansowej wg. Kiyosakiego jest jego kolejnym źródłem dochodu :D i dobrze!!!
Choruję na CashFlow :D jednak ta cena.... sami zobaczcie:
Produkty Kiyosakiego

0 komentarze:

Prześlij komentarz