Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

poniedziałek, 15 lutego 2010

Bądź Silny!

Jednym z moich zainteresowań jest szeroko pojęta "kulturystyka", ćwiczenia siłowe.
Szukając informacji na temat kursu instruktora kulturystyki spotkałem się z książką Atlas Treningu Siłowego - Frederic Delavier.
Może jesteś zaskoczony, mam niezły rozstrzał jeśli chodzi o zainteresowania, jednak takiego typu recenzji :) książek, pojawi się tu jeszcze sporo. Na przeczytanie (później recenzje) czekają: Antyrak oraz Jedz na zdrowie, w planach mam jeszcze książki Tastsoulina i wiele, wiele innych!

Wracając do książki. Szukałem jej na peb.pl, jednak wolę wersję papierową , gdyż jak się dowiedziałem na kurs instruktora kulturystyki trzeba tą książkę posiadać.

Cena mnie trochę przeraziła, tak jak kolegę, któremu ostatnio zamówiłem egzemplarz.
Jednak gdy zacząłem książkę czytać, odkryłem, że jest BARDZO wartościowa. Przez co cena wydała się odpowiednia. Jak mówią teraz osoby zainteresowane rozwijaniem pasji: "Za wiedzę się płaci" :)
Nie ma tu w ogóle treści zwróconej w stronę czytelnika. Jest pełno nazw mięśni, opisów i rysunków (swoją drogą dość ładnych) więc wydaje się, że jest nudna... Wręcz przeciwnie, jest bardzo ciekawa, pokazuje mnóstwo ćwiczeń (w końcu to Atlas), które wiele osób, aktywnie ćwiczących zna, a jednak nie są w pełni wykorzystywane.
Na uwagę zasłużyło jedno:
CIEKAWOSTKI TRENINGOWE!
Kto ma ten wie, że piszę o żółtych stronach :) gdzie autor umieszcza informacje na temat kontuzji, ustawienia kośćca i innych, jak również mam na myśli informacje z uwagami do danego ćwiczenia (ustawienia rąk, kontuzje).
Można by pisać o tej książce, ale w sumie co? :D Kolejne ćwiczenia? Jak to ATLAS tylko :D albo aż, w każdym bądź razie. Jeśli interesujesz się sportami siłowymi i chcesz konkretne opisanie danego ćwiczenia to ta książka wystarczy w zupełności, do tego będziesz miał pewność odnośnie treści. Jest to książka Wydawnictwa Lekarskiego PZWL. Dla mnie to w zupełności wystarczy:)

Kupując tą książkę, nie kupujesz kota w worku (poradnik). 
Jeśli szukasz tylko opisu danego ćwiczenia to poszukaj na http://www.kulturystyka.pl/atlas/
i daruj sobie zakupjeśli interesuje Cię również to jakie mięśnie angażują się w dane ćwiczenie i chcesz się dowiedzieć czegoś więcej o danym ćwiczeniu to jest tytuł dla Ciebie.

Inne książki autora!

P.S. Ale wrzuciłem dziś linków, jak nigdy :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz