Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

poniedziałek, 7 czerwca 2010

Jak wytresować smoka?

Dość ładna grafika w "Jak wytresować smoka" jak na bajkę dla dzieci przystało.
Całkiem miła i fajna opowieść. Trochę emocji. Można z młodszymi oglądać. Jednak jeśli będziesz szukać w niej "tekstów" dla dorosłych to wiele nie znajdziesz. Myślałem, że będzie więcej śmiesznych tekstów i sytuacji. A tu raptem dwie i to pod koniec filmu.
Piszę o oczywiście o dwóch sytuacjach gdzie się zaśmiałem :)
Jeśli chodzi o historię to jest dość ładnie opowiedziana. Trzyma się całości.
Wyobrażenie smoka jest dość hmm zbyt delikatne. Ten smok powinien być groźniejszy, a nie udawać KOTA ze "Shreka" :) Kto oglądał będzie wiedział o czym piszę.
Historia nie powiem wciągnęła mnie, naprawdę oglądałem ją z ciekawością. Myślałem,że to będzie jedna z tych bajek, gdzie robi się szum reklamowy a podczas oglądania wychodzi jaki to "chłam", tu tak nie było.
Walka ze smokami, przyjaźń, relacje ojciec-syn całość zgrabnie przekazana.
Oglądając ten film musisz uważać, po nim zmieni się Twoje wyobrażenie o smokach :) Zresztą czego byś chciał? Aby krew się lała strumieniami?? :)
Jako film na okazje z dzieciakami polecam. Samemu tylko z ciekawości :)
źródło: filmweb

0 komentarze:

Prześlij komentarz