Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

czwartek, 3 czerwca 2010

Zemsta upadłego

Dawno nic nie oglądałem, teraz chcę nadrobić zaległości. Ten film powinienem obejrzeć dość dawno. Mowa o "Transformers: Zemsta Upadłych" (z tego co kojarzę to był jedne Upadły, no ale cóż kolejny popis tłumaczy tytułów :D). Zostawmy tytuł już za późno na zmianę. Film ma różne opinie, dużo jest złych, że słaby itp. Cóż mam to gdzieś :D w końcu to mój blog i napiszę co nieco na temat tego filmu.
Po pierwszej części przyszedł czas na drugą, jako dziecko oglądałem bajki na kasetach VHS z tymi robotami :) jednak ten film to nie bajka dla dzieci, to bajka dla dorosłych :)
Początkowa akcja w Chinach nawet fajna :), późniejsza akcja wydała mi się dość naciągana, taka na siłę. Jednak z rozwojem akcji miała sens po obejrzeniu całego filmu.
W filmie stało się jasne skąd pochodzą Autoboty i Deceptikony. Wyjaśniono tą ich mitologię :)Pod koniec było dużo akcji, nawet za dużo pełno wybuchów i scen walki. Nie powiem po browarze nawet mi się podobało.Pomijam fakt, że odtwórczyni głównej roli kobiecej tj. Megane Fox to niezłe ciacho.
No dobrze trochę spojlerów. W skrócie historia: po pewnych wydarzeniach, nie będę wnikał jakich :D, powstaje Upadły, by... tak jest zniszczyć Ziemię, Optimus Prime powraca do życia i Ziemia jest cała. Jeśli oglądaliście pierwszą część i macie wolną chwilę to warto obejrzeć.
Zresztą domyślam się, że będzie trzecia część i się nie myliłem rok 2011 Transformers III. Zobaczymy co tym razem Wymyśli Megatron. W ogóle skąd te Deceptikony i Autoboty się biorą?

0 komentarze:

Prześlij komentarz