Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

sobota, 30 stycznia 2010

Ciekawe opowieści

 Chcę Ci przytoczyć dziś informacje na temat książek, które czyta się w ciągu 30-50 minut (obie). Obie książki nie są grube jednak zawierają ciekawie napisaną treść, zawierającą wiele wskazówek dotyczących "życia".
A właściwie kilku jego aspektów.

Do rzeczy.


Chodzi mi o książki Kto zabrał mój ser Johnsona Spencera (w linku inne jego publikacje o których nie wiedziałem!!!) oraz ebook Najbogatszy człowiek w Babilonie Georga S. Clason (link do sharebee - upload plików)Te książeczki, bo tak je nazwę ze względu na grubość ("Kto zabrał mój ser" 90stron, "Najbogatszy człowiek w Babilonie" 37str.) przekazują dość trafne uwagi na temat dążenia do bogactwa i zdobywania kolejnych celów czy szukania drogi życia.Z początku lekko się skwasiłem, bo jak opowiadanie o myszach (Nos i Pędziwiatr) oraz maleńkich ludzikach (Zastałek i Bojek) czy opowiadania z miasta Babilon o Arkadzie lub Sharu Nada może mnie czegokolwiek nauczyć, co ja piszę kogokolwiek? Zmieniłem to przekonanie po ich przeczytaniu.
 Dziękuję autorowi Systemu klucza uniwersalnego (o którym pisałem już na blogu [przeczytane-obejrzane] we wpisie dotyczącym Prawa Przyciągania), a właściwie jego Polskiego tłumaczenia Wojciech Diechtiar. Mając pewien problem napisałem do Niego, odpowiedział bym przeczytał te książki. Jeszcze raz dziękuję.
Chcę Ci przekazać dwie główne myśli jakie mi przyszły po przeczytaniu obu książek:
  • Książka "Kto zabrał mój ser" uczy tego by nie poprzestawać na laurach, gdy coś osiągniemy, bo sukces może odejść prędzej czy później. Gdy sukces lub jakieś dobro się skończy (np. ser :D) należy podjąć działania, szukać sposobu by zyskać to samo lub więcej
Polecam te dwie puplikacje

0 komentarze:

Prześlij komentarz