Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

niedziela, 3 stycznia 2010

Tajemnice największych uwodzicieli

 Książka Undera (Adrian Kołodziej) oraz Grzegorza Głuś "Tajemnice największych uwodzicieli" co do samej tematyki uwodzenia... orientuję się co nieco ;). Postanowiłem być może zachęcić lub zniechęcić Cię do przeczytania jej.
Autorzy są Polakami, świetnie :) książka dotyczy polskich "realiów".

Jeśli ktoś nie czytał innych książek tego typu i jest "początkującym" to ta książka jest dobrym startem. Opisane są metody, gotowe grypsy, choć z biegiem czytania wydaje się, że gdzieś to słyszałem, czytałem czy oglądałem. Autorzy powtarzają pewne treści w książce, piszą chaotycznie czy biorą coś z innych tytułów, zachodnich autorów. Jakby nie patrzeć Polacy nie stworzyli swojego "systemu" uwodzenia. (Chociaż parę osób krystalizuje Swoje podejścia do tematu i opracowywuje Swoje techniki np. Feniks, Still czy Tomasz Marzec).Wracając do lektury, książka opisuje podstawowe zagadnieniach z systemów uwodzenia w niej zawartych i początkujący odnajdą w niej pewną wiedzę potrzebną, aby wdrożyć się w temat.
Książka otworzyła mi oczy na termin "Carpe Diem" i w ogóle na pewne aspekty mojego życia..
Wg. mnie na przeczytanie na pewno zasługuje pierwszy rozdział. CO w nim jest? Wystarczy, że sciągniesz fragment z wydawnictwa lub dobrze poszukasz ;)
Książkę można kupić w: ZłoteMyśli
P.S. Złote Myśli przygotowały miłą niespodziankę 3 książki TYLKO DLA MĘŻCZYZN. (Jedną z nich mam wkrótce opis)
P.S.S. Z tego co się orientuję Under wypuszcza co jakiś czas nowe produkty już sam (np. system drani), a jeden z najnowszych to ZakazanaTechnika jednak nie znam szczegółów. Jeśli jesteś jej czytelnikiem, pomóż Mi i wyślij recenzję ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz