Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

sobota, 23 stycznia 2010

Koniec świata?


Obejrzałem 2012 reżyserii Rolanda Emmerich'a. Film zrobiony z wielkim rozmachem. Może nie jest "świeży" i wielu z Was go oglądało. Jednak są i tacy, którzy jak ja zastanawiają się czy to zrobić. Ja podczas filmu miałem niezłego stracha...
Stracha przed tą wizją, mamy 2010 rok. A przepowiednia Majów to nie fikcja wymyślona na poczet tego filmu.
Jeśli tak ma wyglądać koniec świata to dziękuję bardzo :) Boję się teraz, chcę żeby nie bolało...
Wracając do fabuły... Główny bohater stara się chronić rodzinę przed zmierzającą katastrofą. Dowiaduje się o niej całkiem przypadkiem, nie jest to z początku dla niego oczywiste, co ma nadejść. Jednak podczas rozwijających akcji łączu fakty i zaczyna działać. Ma szczęście, że trafia na te a nie inne okazje i je wykorzystuje. Nie będę rozpisywał jakie lepiej obejrzeć.
Dużo słyszałem, że na ten film wato iść ze względu na efekty specjalne. To prawda, wizje katastrofy robią wrażenie. Wszystko się wali, a fale oceanów pochłaniają miasta i ludzi.
Trochę to straszne, że o katastrofie wie "garstka" ludzi i nie rozpowiada tego dalej. Ci co wiedzą, wykupują sobie miejsca, aby przeżyć.
W tym filmie doszukałem wiele wspólnego z innymi filmami katastroficzno-apokaliptycznymi, "Armagedon", "Pojutrze", "Dzień zagłady". A Tobie z jakimi filmami się skojarzył ten obraz?
W filmie są też wątki humorystyczne związane z samochodami :) Jednak pozostawiam je Tobie do odnalezienia.
źródło: http://www.filmweb.pl

0 komentarze:

Prześlij komentarz