Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

środa, 6 stycznia 2010

Historie sukcesów...

Chciałbym Ci przybliżyć książkę "Od zera do milionera" Piotra Rosika i Wojciecha Rudnego.
Książka napisana w sposób czysty i klarowny (tzn. prosty :]) treść jest dobrze ułożona.
Nie jest to typowy tytuł biograficzny o ludziach sukcesu. Występują tu raczej krótkie opisy i danym człowieku i jego teorie, czy sentencje na pewne tematy jak: sprzedaż, życie, komunikacja, zarabianie pieniędzy czy prowadzenie biznesu.
 Odebrałem tą książkę jako pełną drogowskazów wskazujących "poprawną" drogę, jednak nie są to wyjaśnione w pełni sentencje, a jeśli chcemy czegoś więcej dowiedzieć się na dane zagadnienie, musimy niestety poszukać gdzie indziej. Co jest jedyną wg. mnie wadą tytułu.

Poprzez zarys wielu postaci możesz wybrać to co jest odpowiednie dla Twojego myślenia i dalej kształcić się w tym kierunku (ja np. chcę uzupełnić braki w "sprzedaży").
Mi osobiście spodobała się sentencja wzięta od Jaya Abrahama:
Ja również nie wiem co to oznacza w pełni.
Jeśli chodzi o przytaczane postaci to jest cała "plejada": w.w. Jay Abraham, Napoleon Hill, Dale Carnegie Ted Turner itd.
Na uwage zasługuje ostatni "rozdział", słowa kieruje do czytelnika autor Wojciech Rudny.
Słowa końcowe nacechowane są motywacją do działania, do nauki sprzedaży i zarabiania na tym.
Czy warto byś przeczytał tą książkę? Uważam, że TAK! Gdzieś kiedyś przeczytałem, że czytanie o ludziach sukcesu, ich biografiach, sprawia, że zaczynamy wierzyć w to, że się nam również uda. Wykorzystuj ten stan i działaj!
Książka wydawnictwa Złote Myśli w Selkarze nie znalazłem.

0 komentarze:

Prześlij komentarz