Strony

Klucz do życia

Krótka notka. Ten filmik to doskonała inspiracja. Do pokonywania siebie, obejrzyj i pomyśl. Mamy za sobą o wiele więcej ludzi, którzy doświadczyli tego co my, tylko trochę wcześniej. Do tego, warto zastanowić się, czy jesteśmy na tyle silni, aby pokonać siebie, swoje słabości oraz lenistwo...

wtorek, 5 stycznia 2010

Przyciągnij do siebie wszystko

Chciałem napisać trochę o nurcie przyciągania do siebie wszystkiego. Zainteresowałem się tym po przeczytaniu:  Wallace D. - Sztuka wzbogacania się (Sztukę wzbogacania się, otrzymałem za darmo będąc zapisanym na newsletter autora Systemu Klucza Uniwersalnego i z tego co wiem nadal można za darmo ją tam dostać. Zachęcam do pobierania.)
Książka ma 100 lat, wiele zmienia odnośnie myślenia pozytywnego, czytałem ją dość dawno, jednak stworzone "afirmacje" (słowa powtarzane co jakiś czas - oczywiście pozytywnie nacechowane) zostały. Ta książka skupiła się na finansach:)
Autor wspomina o prawie przyciągania pieniędzy, poszedłem za tropem idei przyciągania i wyszukałem tytułów mówiących o tym prawie.
Tak natrafiłem na Potęgę podświadomości autorstwa Josepha Murph'ego. (twarda okładka, miękka okładka <-9zł a treść ta sama:>). Joseph Murphy jest autorem wielu książek z zakresu wiedzy o umyśle.
Książka, która pokazała zgodnie z myślą "Jeśli czegoś bardzo pragniesz to cały wszechświat działa potajemnie abyś mógł to spełnić" Alchemik P. Coelho, że to "prawda".
Czemu miałem nie spróbować? Czytając ją odkrywałem tajniki myślenia pozytywnego i prawa przyciągania. Autor wyjaśniał działanie myślenia pozytywnego, podświadomości, samoleczenia itd.
Dodatkowo książka jest naszpikowana cytatami biblijnymi, wyjaśnieni ich znaczenia i ujednoliceni z prawem przyciągania, pomoże tym, których wartości opierają się na wiarę chrześcijańską.
Napomknę o The Secret Rhondy Byrne- jako odpowiednik potęgi podświadomości "nowych czasów" gdzie mniej jest religijnych tekstów:). Nie czytałem, obejrzałem film, gdzie ludzie opowiadali swoje historie w dość motywacyjny i zachęcający sposób. Wartą uwagi jest postać Morrisa Goodmana (który przeżył katastrofę awionetki i wyleczył się z obrażeń, których lekarze nie potrafili wyleczyć m.in. po katastrowie komunikował się ze światem mrugając jednym okiem.)
Ludzie występujący w filmie wyjaśniali też prawo przyciągania, jak i dawali praktyczne rady, jak wdrożyć je w życie.

Uważam jednak, że wystarczy przeczytać jedną z tych książek i nie tracić czasu na kolejne, które wychodzą "jak grzyby po deszczu". Jest to dość "rentowna" nisza. Autorzy "wyczuli" temat i wydawane są nowe tytuły.
Ludzie czytają te książki, po to by się lepiej poczuć, poprawić swoje myślenie, zacząć żyć lepiej, to taki sposób na motywację, jak i odnalezienie wartości w życiu.
Jeśli książka ma pomóc komuś w polepszeniu życia, to jest warta przeczytania!

Mam jeszcze tego typu książek do przeczytania dość sporo, ciekaweczy  nie będzie to powielania w.w. Po przeczytaniu opiszę ję.

0 komentarze:

Prześlij komentarz